Rövidesen itt a karácsony, így a tömegközlekedés menetrendje is változik.
Azok az emberek, akik frekventáltan használják a tömegközlekedést és a munkában több személlyel is érintkeznek, sokkal alacsonyabb kockázatoknak vannak kitéve újrafertőződés tekintetében.
A legfrissebb adatok szerint még mindig több ezer ember nem hajlandó maszkot viselni a londoni tömegközlekedési eszközökön, annak ellenére, hogy tavaly nyár óta kötelező.
Legalább 40 ember vesztette életét, amikor a hídról lehajtva egy túlzsúfolt busz elmerült egy indiai folyóban.
Lehetséges, hogy hamarosan eltűnnek a dízelbuszok a belváros Bajcsy-Zsilinszky útjáról és a Baross utcáról.
A technológia tökéletes működéséhez vákuummal megtöltött csőrendszerre van szükség, amelyben hangsebességgel lehet utazni – a Hyperloop fejlesztői megmutatták, hogyan is képzelik el a jövő tömegközlekedését.
A veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig elfogadják a veszélyhelyzet idején lejáró, magyar hatóságok által kiállított okmányokat, így december 15-e után néhány hónapig még használhatók a 2019/20-as tanévre érvényesített diákigazolványos is
A Budapesti Közlekedési Központ egy igen érdekes statisztikai adatot osztott meg, amiről eddig a többség valószínűleg nem tudott.
Ahogyan számos nemzetközi tanulmány is megmutatta, a koronavírus terjedésének meglehetősen alacsony esélye volt a tömegközlekedési eszközökön a járvány alatt, köszönhetően az időben eszközölt védőintézkedéseknek.
Szeptember 21-től újabb szigorítást vezetnek be a tömegközlekedési eszközökre vonatkozó maszkviselési szabályok kapcsán, melyet a MÁV és a Volánbusz is egyaránt megerősített.
A közegészségügyi előírások betartása végett a rendőrség is átcsoportosítja erőinek egy részét a nagyobb buszállomásokra, mivel egyre több helyen figyelték meg, hogy az emberek nem tartják be ezeket, különösen a maszkviselést