Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Furcsán működik a YouTube? Ez az oka, nem épp jó hír

Úgy néz ki, a platform szándékosan várakoztatja a reklámblokkolót használókat, így ők, ha a reklámmal nem is, sok várakozással könnyen találkozhatnak.

További Hírek

Tovább folytatódik a YouTube reklámblokkolás ellen indított háborúja

Ezúttal az olyan mobilos és számítógépes lejátszóappokat kívánják lefülelni, amelyek reklámok nélkül teszik lehetővé a videómegosztón elérhető tartalmak megtekintését.

Árcsökkenés jelei mutatkoznak a magyar használtautó-piacon

Miközben az újautó-árak tovább emelkednek, addig a használt autók árai korrigálnak, így most már a vevők is egyre jobb helyzetbe kerülhetnek.

Eltűnt az ingatlanportálról Vajna Tímea budai luxusvillájának hirdetése

Úgy tűnik, a tavaly októberben meghirdetett impozáns ingatlan valóban elkelt.

Új szabály van érvényben, amit ha nem tartanak be a cégek, hatalmas bírságot kaphatnak

Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.

Munkakeresés: egyáltalán nem mindegy, milyen állásportálon böngészünk

Nagyon fontos körültekintően eljárni, és szem előtt tartani néhány hitelességi és minőségi tényezőt ezen platformok megválasztásakor.

Mégsem adták el Galambos Lajos mocsai kastélyát? A család máshogy dönthetett

Állítólag nem azért tűnt el a hirdetés, mert eladták a birtokot, hanem amiatt, hogy a család meggondolta magát, sőt, jelenleg is ott laknak.

30 másodperces kötelező reklám lesz a YouTube-on

Ezt a két egymást követő 15 másodperces hirdetés helyett vezetik be, de a videók szüneteltetésekor is megjelenítenek majd reklámokat.

Sok időt spórolhatnak meg a Kocsi.hu újításával a magyar autósok

A hazai autósportálok közül elsőként alkalmaz mesterségesintelligencia-alapú hirdetésfeladást a Kocsi.hu, amelynek köszönhetően a feltöltési folyamat 15 perccel lerövidíthető.

A Microsoft hirdetőtáblákon állítja, 150 millió új CoD-játékost hoz a felvásárlás

A Microsoft megcélozta a brit gamereket: metrómegállókban kihelyezett hirdetőtáblákon állítják, hogy az Activision-felvásárlás 150 millió új CoD-játékost hoz majd.

Jó hír, megszűnik az egyik legbosszantóbb hirdetéstípus a YouTube-on

A vállalat azzal magyarázta a döntést, hogy az ilyen hirdetések zavaróak lehetnek a nézők számára, lévén sokat kitakarnak a tartalomból.