Soha nem fordultak még annyi adatkéréssel a Facebookhoz a magyar hatóságok, mint tavaly.
A felhasználók az elfogadhatónál egy fokkal kreatívabbá váltak.
A médiavállalat már az elkövetkező hónapok során bevezetné az európai uniós felhasználók számára a hirdetésmentes csomagot, amit SNA (subscription no ads) néven emleget.
„Élő” sportközvetítésekért cserébe csalják ki a belépési adatokat.
Már hivatalosan is lehet több profilunk a Facebookon, trükközés nélkül, miután a közösségi oldal maga vezette be az új funkciót. Ráadásul ezek kezelése is egyszerű és kényelmes lesz.
Noha a szemfülesek első ránézésre is tudhatják, hogy csalásról van szó, sokan sajnos bedőlnek az átverésnek.
A csalók ezúttal az eMAG nevében próbálkoznak a Facebookon.
A Meta így reagál az Európai Unió új adatkezelési irányelveire, valamint a cég adatgyűjtési gyakorlatát korlátozó bírósági döntésekre.
A Facebook anyavállalata, a Meta egy örömteli lépést jelentett be a felhasználóknak.
A Meta csütörtökön olyan információkat tett közzé, melyek célja, hogy segítsen a felhasználóknak megérteni, hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia azt, amit a Facebookon és az Instagramon látnak.
A Meta blokkolhatja a hírek megosztását a Facebookon és az Instagramon, miután a kanadai kormány olyan törvényt fogadott el, amely arra kényszeríti a vállalatot, hogy fizessen a tartalomért.