Az elsőként Kanadában és az Egyesült Királyságban szűnik meg.
Az előfizetők csúcsidőszakban is hozzá tudnak férni a chatbothoz, mindemellett gyorsabb válaszidőre számíthatnak.
Ha a későbbiekben is használni szeretnénk a szolgáltatást, mindenképp elő kell rá fizetni április 12-ig, vagy búcsút mondhatunk a hozzáférésünknek és a fiók teljes tartalmának.
Az nem derült ki, hogy ez a változás valóban életbe fog-e lépni, s ha igen, pontosan mikor, ám úgy tűnik, hogy csak a profitot termelő nagyobb cégeknek lehet majd ilyen előfizetésük.
Elon Musk szerint a Twitter egy új, reklámmentes előfizetéses szintet indítana, miután a platformnak masszívan visszaesett a reklámokból származó bevétele.
Androidon már elérhető a Twitter Blue előfizetés, amivel a felhasználók a hitelesített profilokat szimbolizáló kék pipa mellett egyéb extrákat is kapnak, havi 11 dollárért.
Ez elsősorban a családi csomagot érinti, amelynek következtében nagyjából 30%-kal kell majd többet fizetnie a felhasználóknak.
Az új csomag, amely egyelőre Magyarországon még nem lesz elérhető, óránként 4-5 percnyi reklámot fog tartalmazni a szolgáltató szerint.
Egyre több is van belőlük, nem csupán az Egyesült Államokban és Európában, hanem Ázsiában is. A száz-kétszázmilliós előfizetői bázisokkal rendelkező szolgáltatók száma is mindinkább bővül.
Az új funkcióval rajongói táborokat lehet létrehozni a fiókokhoz, és bizonyos tartalmakat csak azok láthatnak majd, akik fizetnek érte.
A Microsoft nem panaszkodhat, rengeteg aktív előfizetőt tudhat a neve mellett, akik havi szinten bevételt generálnak számukra.