A Lidl számára továbbra is prioritás, hogy a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsa vásárlóinak az élelmiszerek körében.
Áprilisban is folytatódik az árcsökkentési program, ami azt jelenti, hogy hétfőtől újabb termékek ára ment lejjebb, átlagosan 13%-kal, de egyes árucikkeket akár 26%-kal olcsóbban is be lehet szerezni.
Úgy tűnik, komoly versenytársra akadt az Aldi, ugyanis a Tesco is arra a döntésre jutott, hogy még több akcióval rukkol elő a vásárlói számára.
Úgy tűnik, hiába a nagy árcsökkentés, ugyanis egyre erősödik a verseny a piacon, miközben a borús gazdasági kilátások szintén visszavetik az eladásokat.
A Lidl folytatja az árcsökkentést, és kedvezőbb árakkal csalogatja a vásárlókat az üzletekbe.
Például a pékáruk ára 6-16%-kal ment lejjebb, míg a rizs, búzadara, búzarétesliszt ára 5-7% közötti mértékben csökkent, de a száraztészták, müzlik, zabpelyhek is olcsóbbak lettek.
A KSH legfrissebb adatai szerint a januári 25,7 százalékos fogyasztói árindex minimálisan, 25,4 százalékra csökkent. Ezt látva a SPAR is lépett és egyes termékeik esetében árcsökkentést eszközöltek.
Mostanra kiderült, hogy két táborra szakadtak a boltok, hiszen homlokegyenest mást csinál az Aldi és a Lidl, mint a Tesco vagy a Spar.
Emellett olyan termékek árát is lejjebb vitték, mint például a Pikok szeletelt sertés szendvics sonka, a Pilos 20%-os tejföl és a Kania fűszerpaprika.
Nem lehet tovább tartani a teljesen elszabadult árakat.
Miután az Aldi bejelentette, hogy csökkenti a trappista sajtok árát, a CBA is árcsökkentésről jelentett.