Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
361,59 Ft
Euró
389,35 Ft
Font
453,65 Ft
Bitcoin
63,135 $

Szabó Zsófira már a L’Oréal Professionnel is felfigyelt

Szabó Zsófi nemzetközi szinten is egyre elismertebb, többek között a L’Oréal Professionnel is felfigyelt rá.

Fotó: RTL Magyarország/SajtóKlub
Style

Szabó Kata

Szerkesztő

Szabó Zsófi az egyik legismertebb híresség Magyarországon, aki úgy döntött, kiszáll az RTL reggeli műsorából, a Reggeliből. Éveken át a Reggeliben kezdte a napjait, amit nagyon elvezett, majd azt érezte, eljött az ideje a váltásnak. Semmi sem tart örökké, bár nem volt igazán előjele annak, hogy Zsófi nem folytatja tovább.

Így sem panaszkodhat, egyértelműen a legfoglalkoztatottabb hírességek közé sorolhatjuk, annak ellenére is, hogy szinte semmit nem oszt meg a magánéletéről, és nem szerepel műsorokban. Az RTL Reggeli más volt, mert arra a munkahelyeként tekinthetett, ugyanakkor a szépségiparban jelen van, akárcsak a divatszakmában. Soron kívül Szentkirályi Alexandra a Szomszédok legendájával, Vágási Ferivel üzent Karácsonynak

Sosem kérkedett a sikereivel, még akkor sem, amikor világmárkák keresték meg. Zsófi ennek köszönhetően stabil életet élhet a gyermekével, aki nagyon büszke lehet az édesanyjára, látván azt, hogy milyen márkákkal dolgozik együtt. Mindig büszkeség a Glamour Hungary-ben szerepelni, melynek címlapján kapott helyet.

A digitális címlapon láthatjuk viszont egy nagyon elegáns ruhában, ami nem mutat sokat, mégis rendkívül vonzó benne Zsófi. A sztáranyuka egyetlen nézésével zavarba tudja hozni a férfiakat, és ez is arról árulkodik, hogy a modellkedés szintén jól áll neki. Nyilván azok sincsenek kevesen, akik nem kedvelik őt, és az évek alatt nem kevés kritikát kapott.

Ez olyasvalami, amihez részben hozzá kell szokniuk a sztároknak, mert bármit is tesznek, beléjük fognak kötni. Zsófi arra is büszke lehet, hogy többek között a L’Oréal Professionnel is felfigyelt rá, ami megint csak nagy eredmény. „Szabó Zsófi az elmúlt években sikeresen felépítette a karrierjét a közösségi médiában is. Mostanra a legnépszerűbb tartalomkészítők egyike, akire az olyan nagy világmárkák, mint a L’Oréal Professionnel is felfigyelt!” – írja a Glamour Hungary.