Háromszáz termék ára nyárig befagyasztva marad a Spar-nál
Újabb negyedévre meghosszabbítják az Árstop EXTRA promóciót, amely által 300 termék ára garantáltan alacsony marad.
Felmérések szerint a hazai vásárlók továbbra is árérzékenyek és odafigyelnek arra, hogy a jó minőségű élelmiszerekhez, egyéb cikkekhez a lehető legjobb áron jussanak hozzá. A SPAR folyamatosan törekszik arra, hogy megfeleljen ezen elvárásoknak, ezért számos akcióval és kezdeményezéssel segít a spórolásban. Ennek részét képezi az árak befagyasztása, ami azt jelenti, hogy háromszáz termék ára a 2024.03.30-án érvényes árszinten marad, vagy időközben akár még annál is kedvezőbbé válhat.
Ezek között megtalálhatók alapvető élelmiszerek, félkész konyhai termékek, konzervek, édességek, gyümölcslevek, számos népszerű S-BUDGET-termék, tisztító- és tisztálkodószer is, így a fogyasztók szinte minden kategóriában megtalálják a számukra legkedvezőbb árú terméket – írja a Blikk, hozzátéve: nem csak a 2024. június 30-ig meghosszabbított Árstop EXTRA promóció kínálata, de egyéb kezdeményezések is támogatják a SPAR és INTERSPAR üzletekben a spórolást.
A MY SPAR applikáció kuponkedvezményei hétről-hétre frissülnek, ami mindig újabb és újabb termékek esetében kínál kedvezőbb árakat. A SuperShop kártya pedig további megtakarítást tesz lehetővé, egyrészt azért, mert egyes cikkekhez így olcsóbban juthatnak hozzá a vevők, másrészt azért, mert vásárlásaik során pontokat gyűjthetnek, amelyeket később a pénztárnál beválthatnak. Aki szeretne bővebben tájékozódni ennek kapcsán, ezen a linken keresztül megteheti.
Korábban azt is megírtuk, hogy Berezvai Zombor, a Corvinus Egyetem szakértője szerint a magyar élelmiszeripar viszonylagos termelékenységi lemaradása a régiós versenytársakhoz képest magasabb termelési költségeket eredményez, de más okok is vannak, amik az árakat felfelé hajtó tényezőkként hatnak. (Mint például az Európai Unió átlagát meghaladó áfaszint, vagy a kedvezőtlenebb hazai kamatkörnyezet).
NE HAGYD KI
Ennek ellenére az Eurostat friss adatai azt mutatják, hogy a magyarországi élelmiszerek és üdítőitalok átlagára nemhogy nem magasabb, de még mindig 10%-kal az uniós középérték alatt van. A paradox helyzetet a keresletoldali tényezők magyarázzák, a gyártók ugyanis a magas költségek ellenére is kénytelenek a vásárlók fizetőképességéhez igazítani árazásukat, ami gyakran a termékminőség vagy a kiszerelési méretek csökkentését vonja maga után.