Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
370,04 Ft
Euró
394,29 Ft
Font
457,73 Ft
Bitcoin
64,275 $

Ronaldo egészségtudatossága 1200 milliárd forintjába került a Coca-Colának

Ronaldo köztudottan híve az egészséges életmódnak, melynek hangot is adott a tegnapi magyar-portugál mérkőzés előtti sajtótájékoztatón, mikor is nemes egyszerűséggel arrébb rakta az oda készített Coca-Colás üvegeket.

A portugál Cristiano Ronaldo integet a közönségnek a koronavírus-járvány miatt 2021-re halasztott 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság F csoportjának elsõ fordulójában játszott Magyarország - Portugália mérkõzés elõtt a Puskás Arénában 2021. június 15-én. MTI/Kovács Tamás
Sport

Borbély Fanni

Szerkesztő

Ez a két mozdulat azonban igen sokba került a Coca-Colának, mivel a vállalat a 2021-es labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos szponzora, ezért a budapesti magyar-portugál mérkőzés sajtótájékoztatóján a víz mellett a piros címkés szénsavas üdítőitalok is várták a játékosokat az asztalon.

Ronaldo azonban nem értékelte a gesztust, s megérkezése után szinte azonnal megfogta az üvegeket, majd arrébb rakta azokat az „Agua!” felkiáltással, mely portugálul vizet jelent. Nagy valószínűséggel csak az egészséges életmódra kívánta ösztönözni az embereket, de ez a művelet nagyon sokba került a Coca-Colának, egészen pontosan 4 milliárd dollárjába, átszámolva 1200 milliárd forintjába. Soron kívül Kizuhant az ötödik emeletről egy kisgyermek Csepelen

Forrás EURO2020 sajtótájékoztató

Az eset olyannyira nagy visszhangot keltett, hogy a sajtóesemény lezárulta után nem sokkal a Coca-Cola részvényeinek árfolyama 56,10 dollárról (16 239 forint) 55,22 dollárra (15 984 forint) esett vissza, a cég piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról (70 ezer milliárd forint) 238 milliárd dollárra (68,8 ezer milliárd forint) csökkent.

A Guardian azt írja, a hirtelen és masszív 1,6 százalékos zuhanást a pénzügyi szakértők kétségkívül Ronaldo mozdulatának tulajdonítják, a vállalat azonban később egy abszolút neutrális közleményt adott ki az eset kapcsán:

„Mindenkinek joga van a szabad italválasztáshoz, hiszen különbözőek az ízlések és az igények”.

Folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél, újabb 60 termék árát vitték lejjebb tartósan

Az áruházlánc már több mint 600 termék árát csökkentette az árcsökkentési programja keretében, amihez április elejétől újabb 60 árucikk csatlakozott.