A Microsoft hirdetőtáblákon állítja, 150 millió új CoD-játékost hoz a felvásárlás
A Microsoft megcélozta a brit gamereket: metrómegállókban kihelyezett hirdetőtáblákon állítják, hogy az Activision-felvásárlás 150 millió új CoD-játékost hoz majd.
Egyre kellemetlenebb a Microsoft és a Sony látványos rivalizálása, mely az Activision felvásárlása nyomán bontakozott ki: az elmúlt hetekben javarészt a Sonyt érték kritikák annak kapcsán, ahogy kezelték a Microsoft üzletét, és hogy az Egyesült Királyság szabályozó hatóságának szakembereit „irracionálisnak” nevezték.
Csakhogy a Microsoft még ennél is furcsább, sőt, egyenesen képtelenségnek tűnő állításokat fogalmazott meg az Activision felvásárlása kapcsán, nevezetesen, a brit metrómegállókban helyeztek ki hirdetőtáblákat, melyeken állítják, hogy ahogy lezárul az üzlet, 150 millió (!) új CoD-játékost vonzanak majd be:
Ha egy kicsit a számok mögé nézünk, gyorsan kiderül, hogy hogyan jött ki ez a hatalmas szám a Microsoftnál: mivel azt ígérik, hogy a Call of Duty franchise-t olyan platformokra is elhozzák a felvásárlás után, melyeken jelenleg nem elérhető, egyértelmű, hogy mi volt a számítás alapja.
Nemes egyszerűséggel a Switch-tulajdonosok számát összeadták a GeForce Now előfizetők számával. Az azonban kérdés, hogy hogyan fogják átültetni a játékot más platformokra, hiszen a modern játékok grafikailag túlságosan intenzívek ahhoz, hogy működjenek a Switch-en, a Microsoft mégis azt állítja, hogy natív változatot képesek készíteni.
Fontos megjegyezni azt is, hogy a Microsoft számításánál abszolút figyelmen kívül hagyta a tényt, hogy nem mindenki akar CoD-ozni, akinek van Switch konzolja, hiszen aki szereti a játékot, eddig is űzhette más platformokon. A Microsoft hirdetései egyébként a világon sehol máshol nem jelentek meg, mivel a vállalat azért az Egyesült Királyságot célozza meg, mert a Verseny- és Piacfelügyelet (CMA) különösen negatívan nyilatkozott az üzletről.