A tavaszi kampányban Magyar Péter organikus eléréssel tarolta le a Facebookot, a Tisza Párt növekedését ma már fizetett hirdetésekkel próbálják segíteni.
Úgy tűnik, a tavaly októberben meghirdetett impozáns ingatlan valóban elkelt.
Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.
Nagyon fontos körültekintően eljárni, és szem előtt tartani néhány hitelességi és minőségi tényezőt ezen platformok megválasztásakor.
Állítólag nem azért tűnt el a hirdetés, mert eladták a birtokot, hanem amiatt, hogy a család meggondolta magát, sőt, jelenleg is ott laknak.
Ezt a két egymást követő 15 másodperces hirdetés helyett vezetik be, de a videók szüneteltetésekor is megjelenítenek majd reklámokat.
A hazai autósportálok közül elsőként alkalmaz mesterségesintelligencia-alapú hirdetésfeladást a Kocsi.hu, amelynek köszönhetően a feltöltési folyamat 15 perccel lerövidíthető.
A Microsoft megcélozta a brit gamereket: metrómegállókban kihelyezett hirdetőtáblákon állítják, hogy az Activision-felvásárlás 150 millió új CoD-játékost hoz majd.
A vállalat azzal magyarázta a döntést, hogy az ilyen hirdetések zavaróak lehetnek a nézők számára, lévén sokat kitakarnak a tartalomból.
A komáromi cég addig ügyeskedett, hogy ne kelljen adózni a versenyautókon elhelyezett hirdetésekből befolyt pénz után, hogy 135 millió forinttal károsították meg az államot a kiállított fiktív számlákkal.
Elmondása szerint csak egyszer volt használva, utána pedig alaposan ki lett fertőtlenítve.