Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
362,48 Ft
Euró
389,10 Ft
Font
454,89 Ft
Bitcoin
59,583 $

Alkalmazáson belüli fizetésekkel bővül a TikTok

A júzerek nemsokára közvetlenül az applikáció rövid videóin keresztül vásárolhatják meg a felkínált termékeket.

Unsplash
Smart

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A Portfolio hírportál arról írt, hogy a Shopify kanadai e-kereskedelmi vállalat kedden jelentette be, hogy a vállalkozások mostantól a TikTok-profiljukhoz hozzáadhatnak egy vásárlási fület, mely révén létrehozhatnak egy „mini kirakatot”, amely közvetlenül az online áruházukhoz kapcsolódik a fizetéshez.

A tesztelés alatt álló vásárlási rendszer az USA-ban, az Egyesült Királyságban, valamint Kanadában elérhető a kereskedők számára, nemsokára pedig további térségekben is bevezetésre kerülhet. Soron kívül Verőfényes napsütésre számíthatunk a hétvégén, helyenként záporok is várhatók

A Shopify már korábban is több szerződést kötött a TikTokkal, melyek lehetővé tették a kereskedők számára, hogy videóhirdetéseket hozzanak létre, amik az online webshopba terelik a vásárlókat.

A ByteDance, a TikTok pekingi székhelyű tulajdonosa már most is virágzó közösségi média piacteret üzemeltet a Douyinon, ami gyakorlatilag a TikTok kínai piacra szánt megfelelője.

Az Egyesült Államokban még nem annyira elterjedt a termékek vásárlása a közösségi oldalakon keresztül, bár a Pinterest és a Facebook tulajdonában lévő Instagram már betört a piacra – írta a lap.

Tarlós István szerint Vitézy Dávid „a mai napig sértődött ember”

Mindemellett „végtelenül tisztességtelennek” tartja a főpolgármester-jelölt kommunikációját.