A Zara is beáll a sorba, más márkákhoz hasonlóan online üzletet nyit a TikTok-on
A népszerű divatáru kereskedő ezzel a brit fogyasztóknak kínál vásárlási lehetőséget.
A Zara is csatlakozik azon márkákhoz, amelyek online boltot indítanak a TikTok-on, lehetőséget adva arra, hogy a vevők közvetlenül a közösségi hálózaton vásárolják meg termékeiket – írja az Origo a Retail Gazette-re hivatkozva.
Kifejtik, a vállalat a TikTok partnerségi programjában nyitotta meg az üzletet, ahol a videós tartalmak és a címkézés miatt egyszerűsödik a vásárlás folyamata. Ez azt jelenti, hogy a vevőknek el sem kell hagyniuk az alkalmazást, ha a kiválasztott ruhát meg szeretnék vásárolni.
A vállalat ígérete szerint a női, férfi és a gyermekruhák széles választékban, illetve sokféle méretben elérhetőek lesznek a közösségi felületen. Bár nem a ruházati kereskedő az első, amely a TikTok partnerségi programjában, az általa fejlesztett online kereskedési megoldást alkalmazza.
A közösségi felület mögött álló vállalat nagyon komolyan gondolja a közvetlen értékesítés támogatását, így például a rövid videós tartalmakról készült oldalon a felhasználók már használt vagy felújított mobiltelefonokat és más elektronikai cikkeket is beszerezhetnek.
A lap megjegyzi, a Zarának és a H&M-nek az elmúlt években egyre komolyabb kihívójává vált a 2008-ban online kereskedőként alapított Shein. A kínai hátterű vállalat idei bevételével várhatóan maga mögé utasítja a ruházati cikkek globálisan is jelentős két szereplőjét.