A magyar szállodák és éttermek szövetsége örül az intézkedésnek, a DK szerint azonban a kormány veszélybe sodorja azokat, akik éppen csak megélnek a fizetésükből.
A Facebook Market Place felületét mára ellepték a tűzifát hirdetők, ám a Nébih figyelmeztetett, egyesek fiktív profillal, irreálisan alacsony áron kínálják a tűzifát.
A társaság folyamatos kiszolgálással dolgozik, külön figyelmet szentelve az igényeknek, emellett a vásárlók türelmét és együttműködését kérik.
A friss reprezentatív Black Friday kutatásból kiderült, egy átlagos magyar fogyasztó várhatóan 41 ezer forintot költ majd a fekete pénteki akciók során, ez 20%-os növekedést jelent a 2021-es, 34 ezer forintos tervekhez képest.
Augusztusban 34 százalékos volt az élelmiszerár-emelkedés hazánkban, míg az Európai Unióban átlagosan 14 százalékos drágulást mértek a tavalyi hasonló időszakhoz képest.
A boltvezetők szerint a nagykereskedők is kifogytak a termékekből.
Rengetegen éltek a lehetőséggel, és Szép-kártyával fizettek a boltokban, az elszálló infláció közepette azonban már nem lehet élni a lehetőséggel.
A kétféle kategória közötti különbség, hogy használt autóhoz nagyobb eséllyel lehet hozzájutni jelentős várakozási idő nélkül.
A cég ügyvezető igazgatója szerint a jelenlegi helyzetben új gondolkodásra van szükség, hogy működőképes megoldásokat találjanak a fennálló problémákra.
Érezhető az ugrás ezen a területen, és jól látható, hogy egyre inkább ebbe az irányba halad a világ.
Legyen szó régi bútorokról, egyedi lakáskiegészítőkről vagy antik ékszerekről, a magyar főváros minden kategóriában bekerült a top 10-be.