Grád Ottó szerint az autósok és a gazdaság számára is fontosabb, hogy még ha drágán is, de legyen üzemanyag, mint hogy olcsó legyen, de sehol se lehessen kapni.
Lengyelországban és Magyarországon is alaposan bevásárolt a MOL, több mint 400 kúttal bővül a hálózat.
A Mol a tizedik országba lép be, 1943-ról 2390 töltőállomásra növeli a portfólióját.
Már jelezték az Innovációs és Technológiai Minisztériumnak (ITM) ezen szándékukat.
Miután a kormány megadta a lehetőséget a munkáltatók számára, hogy saját hatáskörben bevezessék a kötelező koronavírus elleni oltást, úgy tűnt, nem fognak sokan élni vele, most azonban egyre többen jelentik be döntésüket a kötelező oltásról.
A vállalat föld alatt található szén-dioxid-tárolókat építhet azon túl, hogy innovatív zöld beruházásokkal bővíti a portfóliójukat.
A hiány közepette a Mol arra figyelmezteti az autósokat: a rossz minőségű, lejárt szavatosságú AdBlue műszaki meghibásodást okozhat.
Ebbe a körbe beletartoznak azok is, akik a töltőállomásokon dolgoznak, ők is megkaphatják a kínai vakcinát.
Hat év után a szolgáltatás üzemeltetői a teljes megújulás mellett döntöttek.
Egy magyar cégekből álló konzorcium vásárolhatja meg a Liszt Ferenc repülőteret üzemeltető céget, a Budapest Airport Zrt.-t, melynek akár a MOL is tagja lehet
A hvg.hu és az RTL Klub Híradó arról számolt be, hogy valójában lényegesen több lehet a fertőzött a Tiszaújvárosban épülő gyár dolgozói között.