Igen érzékenyen érinti a kis benzinkutakat az üzemanyag-kiszolgálás korlátozása, így kérdéses, hogy a kiskereskedők hogyan élik túl ezt az időszakot.
Miután a Mol vezetése egyoldalúan kívánta volna megoldani a bérfejlesztés kérdését, a dolgozók szakszervezetei sztrájkbizottságot alakítanak.
Jelenleg 758 kiskereskedelmi üzlet rendelkezik a szükséges engedéllyel, az árverseny a tesztek árának csökkenéséhez vezethet.
Lengyelországban és Magyarországon is alaposan bevásárolt a MOL, több mint 400 kúttal bővül a hálózat.
A Mol a tizedik országba lép be, 1943-ról 2390 töltőállomásra növeli a portfólióját.
Már jelezték az Innovációs és Technológiai Minisztériumnak (ITM) ezen szándékukat.
Miután a kormány megadta a lehetőséget a munkáltatók számára, hogy saját hatáskörben bevezessék a kötelező koronavírus elleni oltást, úgy tűnt, nem fognak sokan élni vele, most azonban egyre többen jelentik be döntésüket a kötelező oltásról.
A vállalat föld alatt található szén-dioxid-tárolókat építhet azon túl, hogy innovatív zöld beruházásokkal bővíti a portfóliójukat.
A hiány közepette a Mol arra figyelmezteti az autósokat: a rossz minőségű, lejárt szavatosságú AdBlue műszaki meghibásodást okozhat.
Ebbe a körbe beletartoznak azok is, akik a töltőállomásokon dolgoznak, ők is megkaphatják a kínai vakcinát.
Hat év után a szolgáltatás üzemeltetői a teljes megújulás mellett döntöttek.