Véleménye szerint a biciklis közlekedést támogatni kell, de csak úgy, hogy a biciklisek ne legyenek veszélyben. Ugyanakkor Budapestre sokan járnak be autóval, tőlük nem elvárható, hogy kerékpárral jöjjenek.
Habár az előző havi adatokhoz képest viszonyítva egy kisebb növekedést könyveltek el, éves viszonylatban már csökkenés mutatkozik a forgalmi adatokban.
Az elszálló árak nyomán megkezdett spórolás már a statisztikákon is meglátszik: szeptemberben az előző év azonos időszakához képest 2,8 százalékkal csökkent az élelmiszerek forgalma Magyarországon.
A vetőmagok jelentősen drágultak idén, így a forgalmuk is visszaeshet, ám a Nébih szerint nem elképzelhetetlen, hogy hiány is felléphet a kínálatban.
Habár a hazai kiskereskedelmi forgalom volumene még júliusban is relatíve magas volt, az adatokból is látszik, hogy egyre kevesebbet költünk.
A közösségi oldalakon lévő beszámolók alapján a magyarok trükközéssel próbálják megoldani a kialakult helyzetet.
A boltok forgalma alaposan megcsappant a pandémia miatti korlátozások idején, azonban az újranyitás óta sem jött el az a fellendülés, amire a vállalat számított.
Több mint 1,2 millió utas júniusban a Liszt Ferenc-repülőtéren.
A koronavírus-járvány óta először volt arra példa, hogy minden egyes járat legalább 95 százalékos foglalással indult útjára.
Márciusban az online kiskereskedelem mérsékelte a teljes magyar kiskereskedelmi forgalmat, amely arra utal, hogy a vásárlók elkezdtek visszatérni a boltokba a karanténok után.
A tavaly áprilisi számokhoz képest csaknem 7 százalékos növekedést mértek idén, ami egyre fontosabbá tesz néhány a biciklis közlekedést segítő fejlesztést.