A Bard februári bevezetése óta ez a legnagyobb bővítés.
A Snapchat néhány napja már megmutatta, mi történik, ha a ChatGPT-t beépíti a saját alkalmazásába, ám a későbbiekben még több ilyennel találkozhatunk majd.
A közösségi médiából és 250 ezer más hírforrásból szedi össze az MI, hogy mi lehet érdekes téma, de ez csak az egyik része a dolognak.
Természetesen a Facebook anyavállalata, a Meta sem maradhatott ki a nagy ChatGPT-őrületből, és már be is mutatták az alkalmazásaik mögött álló AI saját verzióját, noha egy fokkal óvatosabb megközelítésben, mint más vállalatok.
A ChatGPT népszerűsége ellenére bizonyos kéréseket nem igazán, vagy egyáltalán nem tud megoldani, ennek legújabb ékes és igen vicces példája pedig a horgolás.
Kínában úgy vélik, hogy a mesterséges intelligencián alapuló fejlesztés amerikai propagandát terjeszt.
Rég nem látott verseny alakult ki a Google és a Microsoft között: a Bard és a Bing forradalmasíthatja a globális internethasználatot.
Az előfizetők csúcsidőszakban is hozzá tudnak férni a chatbothoz, mindemellett gyorsabb válaszidőre számíthatnak.
Állítása szerint az ilyen jellegű programok számos irodai munkát hatékonyabbá tesznek, segítve a számlák vagy levelek megírását.
A kínai netezők körében is elsöprő népszerűségnek örvend az OpenAI startup által alig két hónapja indított ChatGPT.
Egyre többen kapnak kedvet ahhoz, hogy saját „ChatGPT” rendszerük legyen, újabban az Alibaba döntött úgy, hogy nekivág.