A sérültek közül hárman a személyzet tagjai voltak, öt embert továbbra is kórházban ápolnak.
Habár hivatalosan augusztus 3-án kellett volna elrajtolnia a Boeing Starliner küldetésének, végül elnapolták a kilövést, mivel úgy ítélték meg, minden bizonnyal felrobbanna az egység, még mielőtt kiérne a világűrbe.
Miközben az előzetes tervek szerint a Boeing CST-100 Starliner prototípusának a Nemzetközi Űrállomásról kellene visszatérnie cikkünk írásának pillanatában, valójában még mindig a Földön állomásozik.
Július 30-ára tűzték ki a Boeing Starliner utolsó tesztrepülésének időpontját, amelyet ha sikeresen teljesítenek, akkor a jövőben űrhajósokat szállíthatnak az egységgel a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
A Virgin Orbit nevű vállalat sikeresen teljesítette első éles bevetését, mely során műholdakat és egyéb szerkezeteket juttattak ki egy Boeing 747-esről a világűrbe.
Miközben a SpaceX már évek óta sikeresen teljesíti az újabbnál újabb missziókat, addig a Boeing sem adta fel, és szépen csendben fejlesztgette saját készítésű űrhajóit.
Az amerikai repülésbiztonsági hivatal (FAA) felszólította a Boeinget, tisztázzák, hogy nem érint-e minden Boeing 737 Max gépet a szóban forgó meghibásodás.
A Trigana Air légitársaság teherszállításra szakosodott Boeing 737-es gépe landolás közben az aszfalthoz csapódott, majd végül a kifutópályáról lecsúszva egy füves területen állt meg.
A jelentések szerint a Boeing 747-es teherszállító azzal a motortípussal volt felszerelve, mint ami nemrég szétrobbant a United Airlines Boeing 777-es gépén.
Az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynöksége (EASA) azt tervezi, hogy jövő héttől kezdődően újraindítja a Boeing 737 MAX repülőgépek járatait, alig 22 hónappal azután, hogy két halálos kimenetelű tömegbaleset miatt felfüggesztették őket.