Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
364,52 Ft
Euró
393,60 Ft
Font
464,79 Ft
Bitcoin
57,721 $

Így hasznosítja a szépségipar a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket

Izgalmas fejlesztésekkel rukkolt elő a L’Oréal a Viva Tech konferencián.

...svg content...Fotó: Unsplash
Technológia
Author image

Koós Alexandra

Szerkesztő

A beszámoló szerint a Viva Tech konferencián, Európa legnagyobb innovációs és technológiai szakvásárán egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be a L’Oréal, amely képes teljesen megváltoztatni a termékek tesztelését a jövőben. A vállalat emellett egy AI-alapú labort is létrehozott a múlt évben, amely új megvilágításba helyezi a szépségápolási tartalmak készítését. Az intelligens szépségasszisztens vagy a fejlett bőrelemző pedig személyre szabott szépségápolást nyújtanak.

Az Origo azt írja, a biológia, a mechanika és az elektronika összefonódásával még pontosabban modellezhető a valódi, emberi bőr széleskörű változatossága, beleértve az olyan bőrállapotokat, mint az ekcéma, a pattanások, valamint a barnulás és a gyógyulás képessége. A márka világszerte számos start-uppal és intézettel dolgozik együtt, hogy továbbfejlessze a rekonstruált bőrrel kapcsolatos technológiát – teszik hozzá. A vállalat bemutatta a házon belüli GenAI Beauty Content Lab-ját,a CREAITECH-et, egy fejlett laboratóriumot. Soron kívül Árpád hídi tragédia: a vétkes ámokfutó is meghalt a balesetben

Az olyan eszközökkel rendelkezik, amelyek átalakítják a tartalomgyártást. A CREAITECH emellett biztonságos térként szolgál a GenAI-alapú kísérletezéshez, s lehetővé teszi a L’Oréal számára, hogy 37 szépségápolási márkájánál szélesítse a márkához illeszkedő és lokalizált tartalmak létrehozását. Ezzel pedig párhuzamosan biztosítsa marketingesei számára a kreatív technológiákkal kapcsolatos továbbképzést. A vállalatcsoport partnerséget jelentett be a Meta-val és más vezető tartalomkészítőkkel is – emelik ki a cikkben.

A már említett fejlesztések mellett a L’Oréal több technológiát is bemutatott a rendezvényen. Ezek egyike a Kiehl’s Derma-Reader, amely klinikai képalkotó technológia segítségével értékeli a vásárlók bőrét. A Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER| 400 BOOSTER fokozza a kozmetikumok behatolását a szarurétegbe, valamint felerősítse a termékek hatékonyságát – részletezik. A L’Oréal Paris Beauty Genius egy mesterséges intelligenciával működő, mindenre kiterjedő szépségápolási asszisztens, a L’Oréal Professionnel AirLight Pro pedig egy újfajta hajszárító.

Utóbbi az infravörös fényt nagy sebességű széllel kombinálja, továbbá bemutattak egy hajszín-elemző készüléket, a L’Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Readert is, amely ultraprecíz optikát használ a haj egészségének elemzésére – derül ki az Origo beszámolójából. Korábban egyébként azt is megírtuk, hogy saját magát segít lebuktatni a mesterséges intelligencia: tűz ellen tűzzel kell harcolni – a deepfake 98%-át sikerült kiszűrni. Míg ebben a cikkben arra tértünk ki, hogy az orvosoknál is hatékonyabban diagnosztizálta a prosztatarákot a mesterséges intelligencia.

Árpád hídi tragédia: a drogos ámokfutót kora reggel még igazoltatták

Újabb információk jelentek meg a gyilkos ámokfutóról, aki szintén életét vesztette a tragikus balesetben.