A számok is bizonyítják, hogy megéri előfizetni a YouTube-ra
A YouTube Premium és a YouTube Music együttesen immár több mint 100 millió feliratkozóval rendelkezik.
A mindennapi költségekre és egyebekre (pl. hobbi, kikapcsolódás) szánt pénz mellett van jó pár dolog, amiért nem szeretünk fizetni. Különösen igaz ez akkor, ha elérhető belőle ingyenes verzió is, hiszen miért fizetnénk valamiért, ha a pénztárcánk kinyitása nélkül is igénybe vehetjük. Ám úgy tűnik, vannak dolgok, amelyek kivételek ebből a szempontból.
Például az is, hogy ne kelljen reklámokat elviselni a YouTube-on, letölthessünk tartalmakat offline megnézéshez, vagy hogy alkalmazáson keresztül kényelmesen tudjunk hozzáférni minden olyan zenéhez és videóhoz, amely megtalálható a legnagyobb videómegosztó oldalon. Éppen ilyenek miatt vágott bele a YouTube előfizetések indításába, a YouTube Premiumba és a YouTube Musicba.
Az adatok pedig bizonyítják, hogy a cég jól döntött: a vállalat friss jelentése szerint a szóban forgó szolgáltatások együttesen több mint 100 millió feliratkozót számlálnak a világon – írja a HVG. Ugyanakkor tény, hogy a legfrissebb statisztikák tartalmazzák azokat is, akik jelenleg éppen ingyenes próbaverzió alatt használják a szolgáltatásokat.
A 2015-ben indított YouTube Premium és a YouTube Music zenei szolgáltatás több mint 100 országban elérhető, s amelyért leginkább kedvelik őket a reklámmentesség mellett, az a mobilos alkalmazással háttérben folytatható lejátszás. Egy éve a podcastek is bekerültek a YouTube Music fókuszterületei közé, a legújabb fejlesztések pedig természetesen a mesterséges intelligenciáról szólnak.
De korábban arról is beszámoltunk, hogy több felhasználó is arra kezdett panaszkodni az interneten, hogy gond adódott az androidos YouTube-alkalmazással. A hibajelenség abból állt, hogy bár a kiválasztott videó betöltődött, a további elemek már nem, majd pár másodperc múlva az egész alkalmazás összeomlott, amin az újbóli megnyitás sem segített.