A következő generációs Xbox lehet a valaha volt „legnagyobb technikai ugrás”
Csütörtökön végre lerántották a leplet a jövőbeli nagy tervekről.
Ahogy arról korábban is beszámoltunk, az Xbox feje, Phil Spencer ígéretet tett arra, hogy csütörtökön véget vetnek a találgatásoknak, és végre elmondják, mennyi valóságalapja van a közelmúltban futótűzként elterjedt iparági pletykáknak, melyek szerint az Xbox teljesen megváltoztatná exkluzivitási stratégiáját és több címet is multiplatform játékká tennének.
A február 15-én közzétett Xbox Business Update eseményen pedig Phil Spencer megerősítette, hogy az Xbox négy játékát szeretné más platformokra is eljuttatni, noha a négy konkrét címről végül nem esett szó a későbbiekben. Ugyanakkor azt sugallta, hogy a játékok közül kettő live-service cím, a másik kettő pedig kisebb játék.
Azt azonban egyértelműen jelezte, hogy nem tervezik olyan nagy címek, mint a Starfield vagy az Indiana Jones-játék multiplatformmá tételét. Ahogy arról korábban szintén beszámoltunk, amikor az Xbox multiplatformos pletykák elindultak, sokan attól tartottak, hogy ez azt jelenti, hogy az Xbox kiszáll a hardverüzletből.
Ahogy azonban azt sejteni lehetett, az Xboxnak esze ágában sincs kiszállni a hardverbizniszből, sőt: Sarah Bond, az Xbox elnöke olyan kijelentést tett, hogy „lesz néhány izgalmas dolog a hardverek terén, amit az ünnepek alatt fogunk megosztani”, és hogy a vállalat a következő generációs konzolokba is befektetett, kiemelve: