Alkalmazáson belüli fizetésekkel bővül a TikTok
A júzerek nemsokára közvetlenül az applikáció rövid videóin keresztül vásárolhatják meg a felkínált termékeket.
A Portfolio hírportál arról írt, hogy a Shopify kanadai e-kereskedelmi vállalat kedden jelentette be, hogy a vállalkozások mostantól a TikTok-profiljukhoz hozzáadhatnak egy vásárlási fület, mely révén létrehozhatnak egy „mini kirakatot”, amely közvetlenül az online áruházukhoz kapcsolódik a fizetéshez.
A tesztelés alatt álló vásárlási rendszer az USA-ban, az Egyesült Királyságban, valamint Kanadában elérhető a kereskedők számára, nemsokára pedig további térségekben is bevezetésre kerülhet.
A Shopify már korábban is több szerződést kötött a TikTokkal, melyek lehetővé tették a kereskedők számára, hogy videóhirdetéseket hozzanak létre, amik az online webshopba terelik a vásárlókat.
A ByteDance, a TikTok pekingi székhelyű tulajdonosa már most is virágzó közösségi média piacteret üzemeltet a Douyinon, ami gyakorlatilag a TikTok kínai piacra szánt megfelelője.
Az Egyesült Államokban még nem annyira elterjedt a termékek vásárlása a közösségi oldalakon keresztül, bár a Pinterest és a Facebook tulajdonában lévő Instagram már betört a piacra – írta a lap.