A YouTube-bal venné fel a versenyt a TikTok, már tesztelik a 15 perces videókat
Bár még csak teszt, de ha széles körben kiterjesztik, az fontos változás lehet a felület életében.
A TikTok eredetileg a rövid videós formátumra épített, ám az évek alatt több fronton is változtattak. Ma már 10 perces videókat is fel lehet tölteni a felületre, így próbálják magukhoz csábítani a YouTube-on tevékenykedő, hosszabb tartalmakat gyártó influenszereket.
De úgy tűnik, nem is állnának meg itt: már tesztelik a 15 perces videókat, mellyel még inkább a YouTube babérjaira törhetnének. Bár a hosszabb videók tesztje egyelőre meglehetősen zártkörű – írta a hvg.hu a TechCrunch cikkére hivatkozva.
Mint kiderült, néhány kiválasztott régióban és felhasználók zárt csoportjánál próbálgatja azt a TikTok. A portál megjegyzi, a hosszabb videók posztolásának lehetőségével a tartalomgyártók még jobban kifejthetik a mondanivalójukat a platformon.
Illetve már nem lesz szükség egy témát adott esetben több részletben közreadni sem. Emellett arról is érdemes szót ejteni, a TikTok már korábban elkezdte tesztelni a horizontális (fekvő) videókat, mely szakítana a hagyományos, álló videós formátummal is.