Már Görögországban is a magyar kólát isszák, de ez még csak a kezdet
Az egyik legnagyobb cél, hogy a Coca-Cola HBC Magyarország ne csak a hazai piacot lássa el, hanem az egész közép-európai régió vezető italgyártó vállalata legyen, ezért fejlesztenének is.
A Világgazdaság beszámolója alapján a Coca-Cola HBC Magyarország, hazánk legnagyobb üdítőital-ipari vállalata tavaly összesen mintegy 568 millió liter terméket értékesített a Dunaharasztiban és Zalaszentgróton lévő gyáraiból.
Emellett tény, hogy a cég a világ 17 országába exportál, köztük Görögországba és a Baltikumba, s az egyik legnagyobb cél, hogy ne csak a hazai piacot lássa el, hanem az egész közép-európai régió vezető italgyártó vállalata legyen, ezért a bővítés és fejlesztés is tervben van.
Mindez több tényezőnek köszönhető, pl. a kedvező időjárásnak a nyári főszezonban, valamint az egyre inkább felfutó belföldi turizmusnak. Sajnos azonban a kóla titkos receptjét Dunaharasztiban nem ismerik, ugyanis a koncentrátumot készen kapják meg a márkatulajdonos The Coca-Cola Companytól.
Emellett a cég szakemberei jelezték azt is, hogy tisztában vannak a hazánk méretéből fakadó korlátokkal – pl. azzal, hogy nem tudnak versenyezni a magyarnál négyszer nagyobb lengyel piaccal – de szerintük a földrajzi elhelyezkedésünk rengeteg kiaknázatlan előnyt tartogat.