Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A Twitter reklámmentes, de drágább előfizetést is bevezetne

Elon Musk szerint a Twitter egy új, reklámmentes előfizetéses szintet indítana, miután a platformnak masszívan visszaesett a reklámokból származó bevétele.

...svg content...Fotó: MTI/EPA/George Nikitin
Smart
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

A Guardian jelentése szerint a Twitter azt tervezi, hogy egy reklámmentes előfizetéses verziót vezet be, mivel a vállalatnak muszáj növelnie bevételeit, ezzel együtt pedig népszerűsítenie kell a prémium ajánlatát is, hogy növekedjen a kereslet.

Musk most azt tűzte ki céljául, hogy az előfizetésekből származó összeggel növeli a Twitter bevételeit, mely azóta, hogy 44 milliárd dollárért felvásárolta a platformot, egyik legfontosabb üzleti terve. Musk stílszerűen egy tweetben számolt be terveiről: Soron kívül Orbán Viktor mélységesen elítéli Magyar Péter szavait

„Lesz egy magasabb árú előfizetés, ahol nulla hirdetés lesz.”

Ahogy arról korábban is beszámoltunk, a Twitter decemberben másodszor indította újra prémium opcióját, mely a felhasználók számára havi 8 dollárért a böngészőben, illetve havi 11 dollárért az iPhone és Android telefonos felhasználók számára olyan előnyöket kínál, mint az ellenőrzött fiók státusz.

A hivatalos és nyilvános adatok szerint 2021-ben a Twitter bevételeinek mintegy 90 százalékát tették ki a hirdetések, ám miután Musk tavaly októberben felvásárolta a platformot, a napi reklámbevétel mintegy 40 százalékkal csökkent a tavalyi évhez képest.