Letisztultabb lesz a Play Áruház kínálata
A Google most meglépi azt, amire már régóta vártunk: komoly szabálymódosításokat eszközölnek a Play Áruházban, melyek segítségével azt remélik, sikerül felszámolni a csalásokat.
Az Android hivatalos áruháza szabálymódosításokról számolt be, a cél pedig az, hogy jóformán megtisztítsák az áruházat a manipuláción alapuló alkalmazásoktól, felderítik a csalásokat az appok neveiben, ikonjaiban, képernyőképein, de még a fejlesztők neveiben is.
A Google közleménye szerint ezentúl tilos lesz például a legjobb, a piacvezető, a top, #1 és hasonló kifejezések használata az alkalmazások leírásában, ugyanis ezek sok esetben félrevezetők lehetnek a felhasználók számára.
A továbbiakban semmiféle promócióra utaló információ nem szerepelhet a leírásban, tehát az ingyenes, a reklámmentes, vagy éppen az akciós kifejezéseket és illusztrációkat is elfelejthetik a fejlesztők.
Az emojik és a felesleges írásjelek használata is szigorúan tilos lesz a későbbiekben, sőt, ezek a szabályok a képernyőképekre is érvényesek lesznek. A Google egyelőre nem adott ki részletes tájékoztatást azzal kapcsolatban, hogy a már feltöltött alkalmazások fejlesztői mennyi időt kapnak a javításra, a vállalat szerint rövidesen minden információt közölni fog az ügyben – írja a Magyar Nemzet.