Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Kiderült, hogyan teljesített az X-Faktor második adása az Eb-döntőhöz képest

Újabb nézettségi adatokat közölt az RTL Magyarország, amiből azt is megtudhattuk, hogy az X-Faktor továbbra is jól teljesít.

...svg content...Fotó: RTL Magyarország
TV
Author image

Takács Petra

Szerkesztő

Pénteken véget ért a Survivor. A 35 epizódos évad 15,2%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, a műsor az RTL Most-on közel 2 millió videóindítással, a kapcsolódó shortformok pedig csaknem 1,5 millió videóindítással büszkélkedhetnek.

Nagyot ment az X-Faktor Soron kívül Küszöbön az új gázszerződés Törökországgal – Szijjártó Isztambulban tárgyal

Szombat este jött, látott és kiütéssel győzött az X-Faktor. A tehetségkutató showműsor második adása a fő célcsoportban 35,7%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságból csaknem 1 millió 130 ezren nézték a jubileumi évad második válogatóját. Ezzel az eredménnyel a második adás az év második legnézettebb műsora lett a 18-49 évesek körében, nézőszámban pedig megelőzte az Eb döntőt is! Az epizód az online térben is jól teljesített: az RTL Most felületén hétfő reggelig 110 ezer videóindítást regisztrált a műsor és ezzel a hét legnézettebb online tartalma lett a platformon.

Az X-Faktor után kezdődő Életünk története a 18-49-es korosztályban 12,3%-os közönségarányt hozott. Összeségében a szombat estét az RTL Klub (18-49-ben) 28,6 SHR%-kal nyerte a legfőbb riválisával szemben, amely 11 SHR%-ot ért el.

Az idei évben az RTL Klub már 206 nyert estét tudhat magáénak a fő kereskedelmi célcsoportban, több mint háromszor annyit, mint vetélytársa.

Lapozó: 1 2