Minden vásárlót érint az Aldi újítása, ezt érdemes tudni róla
Az Aldi legújabb újításával néhányan már találkozhattak, a cég ugyanis ismét változtatott valamin, ami sok vásárlót érint majd.
Az élelmiszerboltok általában szórólapokon hirdetik akcióikat, ezzel tájékoztatva vásárlóikat, mikre lehet érdemes lecsapni. Ám az elmúlt egy-két évben egyre több boltlánc vezetősége jutott arra az elhatározásra, hogy megszüntetik a papíralapú újságokat, és kizárólag online formában terjesztik az akciókat tartalmazó füzeteket – írja a Mindmegette.
Az Aldinál és a Lidlnél is az online szórólapon van már a hangsúly, aki pedig gyakran böngészi az előbbi német diszkontlánc újságját, már korábban kiszúrhatta, hogy valami megváltozott: ugyanis ismét átalakítja szórólapjának kinézetét az Aldi. Mint ismert, a cég korábban egy hatalmas, szétnyitható, fekvő formátumú füzetet készített az akciós termékekről.
Ezt váltotta fel egy álló formájú, az újságokra jobban hasonlító, sok lapból álló szórólap, ám a cég most ismét ráncfelvarrásra küldte a hetente megjelenő nyomtatványt. Hogy mi változott pontosan? Az akciós árakat eddig egy lefelé mutató nyíllal jelölték, mostantól azonban a dizájn a régi, kézi árcímkéket idéző grafikára módosult.
A cég eddig ezt a formát a rendes, azaz a nem csökkentett árak esetében használta háttérnek – jegyzi meg a portál. Az Aldi szórólapjának új, megváltozott dizájnja már a 2024. február 29-től érvényes újságban is látható, mint ahogy a lenti kép is mutatja. Balra az Aldi régi, jobbra a megújult szórólapja látható.
Korábban azt is megírtuk, hogy szinte mindenhol nőtt a bolti lopások száma, az egyes cégek pedig más-más módon védekeznek ez ellen. A Tesco például blokkal működő kiengedő kapukat telepített az önkiszolgáló kasszáihoz, de más módszereik is vannak. Illetve arról is beszámoltunk, hogy a hónap elején az Aldi és a Lidl központját is blokád alá vették a német gazdák.