Újabb mérföldkőhöz érkezett az Apple
A cupertinói nagyvállalat ismét felhasználói rekordot döntött, ezúttal az okosórák júzerei terén.
Az Above Avalon portál értesülései szerint az Apple Watch immár elérte a 100 milliós eladott példányszámot, ami azt jelenti, hogy bár ezek a számok az aktív iPhone-júzerek mindössze 10 százalékának felelnek meg, így is piacvezetőként állnak az első helyen.
Büszkék lehetnek magukra a cupertinóiak, hiszen az Apple Watchot elsőként 2015-ben tették elérhetővé világszerte, így lényegében alig hat év alatt sikerült beállítaniuk egy újabb rekordot.
A 2020-as évet egyébként is kiváló eredményekkel zárta a techóriás, csak okosórákból mintegy 30 millió egységet értékesítettek, ami sokkal több, mint amennyit 2015-ben, 2016-ban és 2017-ben együttvéve adtak el.
Az amerikai piacon vált elsőként népszerűvé az Apple Watch – a legutóbbi közvélemény-kutatásokból kiderült, hogy az iPhone felhasználók nagyjából 35 százaléka vásárol magának kiegészítőként okosórát is.
Nemzetközi szinten még van hová fejlődnie az Apple-nek, mivel termékeinek eladási rangsorában az Apple Watch az iPhone-ok, iPadek és Macek mögött kullog a negyedik helyen.
Ha folytatódik az eddigi tendencia, akkor könnyen lehet, hogy 2022-re a Mac vissza fog csúszni az ötödik pozícióba, míg az Apple Watch akár az iPadek értékesítési mutatóit is megostromolhatja.