Békéscsaba, Esztergom, Kecskemét, Szekszárd és Tiszafüred után Sopron a hatodik a sorban, ahol nem előny a zöld rendszám.
A vállalat elmondása szerint ez a változtatás szükséges ahhoz, hogy fenntartható módon reklámozhassák a termékeiket, de más céljuk is van.
Eszerint a 25 km/órás végsebességű rollerek kerékpárnak minősülnének, az ennél gyorsabbak pedig segédmotoros kerékpárnak.
Ennek célja, hogy a vállalkozásoknak több esélye legyen potenciális érdeklődőkre szert tenni, de egy másik funkciót is tesztelnek.
A cég szerint ennek lényege, hogy mindenki érvényes jeggyel vagy bérlettel utazzon a Volánbusz járatain.
A tervezet rövid összefoglalója alapján meg kell oldani a radiátorok átfolyó meleg víz mennyiségének a lakók igényei szerinti szabályozhatóságát.
A covid miatt 2021-ben 74,3 évre esett vissza a mutató, holott az Eurostat adatai alapján 2020-ban 75,7 év volt ez a szám.
Februárban 25,4%-ra mérséklődött az infláció a januári 25,7%-os csúcsot követően, s az elemzők arra számítanak, hogy a következő hónapokban is folytatódhat ez a trend.
Ez abban az esetben is igaz, ha valaki jogosulatlanul vesz igénybe Limót (például a bérlő átadja másnak a volánt).
A cég alapító-vezérigazgatója szerint a frissítéssel egy teljesen új kezdőlap érkezik, amit az alapoktól gondoltak újra, még több interaktív tartalommal.
Az ehhez köthető munkálatok megkezdésének pontos időpontját még nem tudni, illetve valószínű, hogy mindez terelésekkel is jár majd, de ha ezentúl kevesebb baleset lesz, mindenképp megéri.