Főleg a távmunkában dolgozó alkalmazottaknak intenek búcsút.
Közlésük szerint a Makói Gumiipari Szakszervezet titkára több valótlan állítást is tett a vállalatnál zajló elbocsátásokkal kapcsolatban.
Jelentős létszámleépítést tervez a legnagyobb európai autóalkatrész-gyártó vállalat.
A vezérigazgató szerint csökkent a forgalmuk, ezért takarékoskodniuk kell, „gyorsan cselekedni” az ügy érdekében.
A leépítés egyik oka a csökkenő kereslet, a másik pedig a csapadékhiány. Ám ha nem javul a helyzet, egy falu „márkája” tűnhet el egyik napról a másikra.
Elmondása szerint idővel mindenki az ő példájukat fogja követni, de talán mégsem kellett volna eldicsekednie ezzel az interneten.
A dolgozók március 16-tól március 20-ig sztrájkolnak, amelynek célja, hogy ezzel hívják fel a figyelmet a cég „szétverésére”.
Zuckerberg szerint az elbocsátási folyamat lezárása 2023 végéig tarthat, de az Egyesült Államokon kívül előfordulhat, hogy ennél később kerül pont a mondat végére.
Újabb nagyvállalat jutott el odáig, hogy csak elbocsátásokkal tudja ellensúlyozni a megemelkedett költségeket.
A Lenovo profitja közel három év óta először csökkent, ami a számítógépek iránti csökkenő keresletnek tudható be. Emiatt azonban létszámleépítés jöhet a vállalatnál.
Ez a termékfejlesztés és az adminisztráció területét érinti, amely által Németországban 2300, az Egyesült Királyságban 1300, más európai országokban pedig 200 embert bocsátanak el.