Moszkva konstruktív együttműködésre törekszik a környező országokkal, és a Közép-Ázsiával folytatott kereskedelem dinamikus növekedését látja.
A Netpincér közzétette a tavalyi évre vonatkozó ételrendelési szokásokat bemutató összegzését, melyből érdekes dolgok is kiderültek.
Sokakat foglalkoztat a kérdés, hogy az egyes áruházak mit is kezdenek a nap végén rájuk maradt pékárukkal, ám, mint arra fény derült, szerencsére nem a kukákban végzik.
Néhány nappal ezelőtt a Lidl kényszerült hasonló lépésre, és akár csak akkor, most is azt kéri a vállalat, hogy a megvásárolt terméket a vásárlók ne fogyasszák el.
Január 15-től, vagyis a mai naptól kezdődően már nemzeti színű zászlóval is kötelező jelezniük a nagyobb boltoknak, hogy az adott sertéshús melyik országból származik.
Az áruházlánc saját honlapján kéri a vásárlókat, hogy amennyiben a termékből vásároltak, ne fogyasszák el azokat.
Az MTI tájékoztatása szerint Decemberben már a harmadik egymást követő hónapban nőttek a világpiaci élelmiszerárak, amelyek így ötéves csúcsra emelkedtek, elsősorban a növényi olajok drágulása miatt.
Közel 900 millió forint értékben vásároltak befektetési célú aranytömböt a BÁV Zrt-től, ami 60%-os növekedést jelentett az előző évhez képest, számolt be róla a társaság az MTI-nek.