Közlésük szerint a terveknek megfelelően indult újra a gyártás az említett üzemben.
Iparági előrejelzések szerint 2027-ig az Apple Iphone-jainak mintegy 50%-át fogják összeszerelni Indiában.
A járművet úgy tervezték, hogy az egy vízen sikló, kecses madárra hasonlítson, de a méretét és a felszereltségét illetően sem aprózták el a dolgokat.
A két világmárka 2023 végéig kivezeti a kengurubőr termékeket.
Kedd este történelmi pillanatnak lehettek részesei a dolgozók, ugyanis 53 év és több mint 1570 legyártott repülőgép után legördült az utolsó Jumbo Jet, vagyis a Boeing 747-es a vállalat futószalagjáról.
A terv az lenne, hogy idén 600 autó gördül le a futószalagokról, 2023-ban pedig 50 ezerre emelnék a termelési volument.
Egyes elemzők szerint az okostelefonok elkészítésének 5 százalékáért a dél-ázsiai ország felel majd év végétől, ez az arány pedig 25 százalék is lehet 2025-re.
Menczer Tamás szerint helyes volt a keleti nyitás politikája.
A Tobleronet eddig kizárólag egy berni gyárban állították elő, ám a Mondelez némi változtatás mellett döntött.
A Covid-válságot túlélte a szegmens, azonban a gyors növekedés sem volt éppen ideális.
A döntés pedig azonnali hatállyal érvénybe lép.