Egyúttal tény, hogy a német nyelvtudás fontos, 2 műszakban és hétvégén is dolgozni kell, valamint az ingázás sem opció.
Miközben világszerte chiphiány lépett fel, a cupertinói nagyvállalat saját lapkakészleteinek legyártását célozta meg.
Az MTI híradásából kiderült, hogy csütörtök este véget ért a kedden kezdődött határozatlan idejű sztrájk a ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. makói gyárában.
Komoly problémákkal szembesült a Volkswagen wolfsburgi üzeme, Bernd Osterloh, a vállalat szakszervezeti vezetője szerint ugyanis miközben erős a kereslet a Volkswagen Golf hibrid változatai iránt, a chiphiány miatt akadozik a termelés.
A német vállalat makói telephelyén nyolcórás sztrájkot tartanak szombaton a túlóraként is elrendelt délelőtti műszak teljes idején.
A magyar autógyártást is elérte a nemzetközi szinten egyre több helyen fennálló chip-hiány, a kecskeméti Mercedes-gyárban például hiába indul újra a termelés vasárnap, szerdán újból le kell állítaniuk a folyamatokat.
A koronavírus-járvány nemcsak a kisvállalkozásokat, hanem a multikat is negatívan érintette.