A leakciózott tételek november 25-én, pénteken 0 órától válnak elérhetővé, ám itt is érdemes korán érkeznie annak, akinek konkrét céljai vannak a vásárlást illetően.
A spanyol Recoverrel történő együttműködés célja minőségi termékek előállítása megfizethető áron egy erős körforgásos ökoszisztéma kialakításával.
A nyugati országok lakosainak többsége idegenkedik a rovarfogyasztástól, a közkedvelt, ízletes édesség azonban elősegítheti, hogy fogyasztási cikként viszonyuljanak a sáskákhoz.
A környezetbarát alternatíva számos területen maga mögé utasítja a lítium-ion akkumulátorokat, felhasználásuk pedig az elektromos autók előállítása során is előnyös lehet.
Több cég is lehetőséget lát a fenntartható csomagolás kifejlesztésében, az eljárás azonban bonyolult folyamat, mert minden frisspiaci termék egyedi tulajdonságokkal bír.
Az új alternatíva megmenthetné az erdőket a kivágástól, miközben hatékonyabb élelmiszertermelést tesz lehetővé a lakosság növekvő igényeinek biztosítására.
Egy friss felmérés szerint egyre fontosabb a fenntarthatóság kérdése a vásárlói döntésekben, ez pedig különösen igaz a játékok területén, hiszen egyre több szülő választja a „zöld” termékeket.
A Lidl Magyarország fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból készült háztartási árucikkek második kollekcióját is elérhetővé teszi, melyek előállítása során összesen 21,4 tonna nyers műanyagot spórolt meg.
A szakértői tapasztalatok alapján a fenntarthatóság jegyében épülő lakásokat, házakat nemcsak gyorsabban, hanem 5-15 százalékkal drágábban is el lehet adni.
Bár a fenntarthatóság egyre több emberhez ér el, a korosztályok között még nem született meg a konszenzus. Az UniCredit és a SteiGen kutatásából kiderül, hogy a lakosság úgy gondolja, hogy az egyénnek, a kormányzatnak és a vállalatoknak legalább ugyanakkora felelőssége van.
Megfelelő egyensúlyt kell találni az energetiai rendszerek fenntarthatósága és az energia megfizethetősége között.