A cég a központosítást azzal magyarázza, hogy így tudnak továbbra is versenyképes ajánlatokat kínálni, illetve az üzleti tevékenység ezzel marad hosszú távon is fenntartható.
Reggel hét és nyolc óra között mintegy 85 ezer rendelést adtak le a vásárlók, ráadásul több mint 2,2 milliárd forint értékben.
Az online kiskereskedelemmel foglalkozó román vállalat hazai részlege még nem közölt részleteket.
Kiderült, hogy az eMAG kuponos akciója túlteljesítette a GVH felé vállaltakat, méghozzá nem is kevéssel.
A két cég összeolvadása után közös Black Friday akciókkal várják vásárlóikat, november 19-én.
Tartósan tisztességtelen viselkedése miatt bírságolta meg a Gazdasági Versenyhivatal az eMAG-ot: 200 millió forintos bírságot és 4 milliárd forint értékű jóvátételt kell kifizetnie az áruházak.