Hibahatáron belül ugyan, de valamelyest csökkent a GKI konjunktúraindexe februárban, a fogyasztói várakozások javultak.
Ugyanazért az étolajért Németországban akár 300 forinttal kevesebbet kérhetnek el az üzletekben, mint Magyarországon.
A fogyasztói árak idén 5,3 százalékkal haladták meg a tavalyi szinteket, melynek következtében az élelmiszerek többsége jelentős drágulásnak indult.
Hivatalos adatok alapján is kijelenthető, hogy új piacvezetővé lépett elő a Lidl Magyarországon, a külföldi kézben lévő boltláncok listáját először vezetheti.
Újabb érdekes adat látott napvilágot a magyarországi élelmiszerfogyasztási szokásokról, köszönhetően a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal legújabb felmérésének.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szerint sok magyar családban olyan mértékben felhalmozódott az élelmiszer, hogy alig győzik elfogyasztani.
A tengeri szállítmányozás díja extrém módon megemelkedett, amíg tavaly nyáron egy konténer elszállítása 3 ezer dollárba került, ma már 20 ezer dollárba is kerülhet.
Potom 200 dollárba kerül a manhattani Upper East Side egyik éttermében a sült burgonya.
Európán belül Magyarországon a legmagasabb az áremelkedés, hazánkban összesen 5 százalékos inflációt mértek.
A hideg és a hirtelen jött szárazság és meleg időjárás egyaránt gondot okoztak a termesztőknek.
Nem megjelölt allergén, mégpedig zeller jelenléte miatt vonják ki a forgalomból az 500 grammos kiszerelésű Vitaspice Nagyi Fűszerkeverékét, valamint az 500 grammos Mr.Spice Ételízesítőt, illetve a 750 grammos Ételízesítő elnevezésű terméket.