Kanyarodás közben megcsúszott az úton, elvesztette az uralmát a jármű felett és elesett, ráadásul beütötte a fejét az aszfaltba, eltörte az orrát és megsérült az arca.
A szabályozás lényege, hogy csak a kijelölt pontokon lehessen felvenni és leadni az eszközöket, így elkerülve számos közlekedési konfliktust.
Az ügyészség szerint bizonyos esetekben nehézséget okoz, hogy az új elektromos meghajtású közlekedési eszközökről még nincs átfogó szabályozás.
A fővárosnak hatalmas lehetőséget adtak az elektromos rollerek a közlekedésben, de egyúttal kihívást is jelentenek.
Nagyon megunta Károly Gusztáv, Svédország királya, hogy a kastélya előtt járkálnak elektromos robogóval, ezért hitelesnek tűnő úttáblát rakott ki, miszerint tilos azon a környéken rollerezni.
Szerencsére nem lett belőle tragédia, de a figyelmetlenségnek sokszor nagyon nagy ára van, túl nagy ára.
Révész Máriusz, az Aktív Magyarországért felelős kormánybiztos elmondta, hogy fontos lenne kialakítani az egységes hatósági értelmezést az elektromos rollerek kapcsán.
Révész Máriusz ígérete szerint szeptemberben kezdhetik el az egyeztetést a környezetkímélő eszközök szabályozása kapcsán.
Az eMAG online áruház frissen nyilvánosságra hozott adatai meglepő trendekről tanúskodnak a magyarok körében.
Egy közlekedési szakjogász szerint az e-rollereknek a kerékpárok között lenne a helyük, így a jogosítvány, a bukósisak és a felelősségbiztosítás nem tartozna a használati feltételeik közé, ám a járdán, gyalogosok között tolni kellene az eszközt.
Úgy tűnik, nem a roller a leghatékonyabb vízi jármű.