Ez azonban nem fedi a valóságot.
Az adatok azt mutatják, hogy egyre több magyar használ e-rollert, ami még mindig népszerű közlekedési eszköznek számít.
Az incidens 25 ezer eurós kárt okozott, amely két héttel azután történt, hogy egy szaúdi üzletember Maseratival hajtott le a 18. századi műemléken.
A szabályozás lényege, hogy csak a kijelölt pontokon lehessen felvenni és leadni az eszközöket, így elkerülve számos közlekedési konfliktust.
Az ügyészség szerint bizonyos esetekben nehézséget okoz, hogy az új elektromos meghajtású közlekedési eszközökről még nincs átfogó szabályozás.
A fővárosnak hatalmas lehetőséget adtak az elektromos rollerek a közlekedésben, de egyúttal kihívást is jelentenek.
Nagyon megunta Károly Gusztáv, Svédország királya, hogy a kastélya előtt járkálnak elektromos robogóval, ezért hitelesnek tűnő úttáblát rakott ki, miszerint tilos azon a környéken rollerezni.
Szerencsére nem lett belőle tragédia, de a figyelmetlenségnek sokszor nagyon nagy ára van, túl nagy ára.
Révész Máriusz, az Aktív Magyarországért felelős kormánybiztos elmondta, hogy fontos lenne kialakítani az egységes hatósági értelmezést az elektromos rollerek kapcsán.
Révész Máriusz ígérete szerint szeptemberben kezdhetik el az egyeztetést a környezetkímélő eszközök szabályozása kapcsán.
Az eMAG online áruház frissen nyilvánosságra hozott adatai meglepő trendekről tanúskodnak a magyarok körében.