A 3-as metró felújítása alatt folyamatosan közlekedtek a pótlóbuszok, amik végül egészen elképesztő kilométerszámot futottak.
Bár az alkatrészellátás egyelőre zavartalan, az orosz finanszírozású garanciális javítások leálltak, mivel a korlátozások miatt meghiúsultak az átutalások.
Mivel a BKV nem rendelkezik biztosítással az olyan károk megtérítésére, amelyek a cég hibájából keletkeznek, ezért a januári baleset több száz millió forintos költsége minden bizonnyal a vállalatot fogja terhelni.
Folytatódnak a vizsgálatok, de nagy valószínűség szerint emberi mulasztás történt, aminek jelentős anyagi kár lehetett a vége.
A közleményben foglaltakból azt is megtudhatjuk, hogy mennyivel nő a diplomás munkakörben foglalkoztatottak bérminimuma.
Az infláció miatt rendkívül fontos, hogy valamennyi szektorban béremelések történjenek, hogy a fizetések reálértéke ne csökkenjen.
Ezen a héten már a második közbeszerzési bírságot kapta a BKV, most egy dunai kishajós pályázat miatt.
A vállalat felügyelőbizottsága elutasította a BKV jövő évi üzleti tervezetét, így komoly financiális problémákba kerülhetnek.
Van, aki több mint 3 millió forintot is hajlandó adni egy ikonikus Ikarusért cserébe.
Utasbiztonsági okokból tiltották le a járműveket.
A buszok és trolik menetideje már a dugók miatt is megnőtt, a jövőben pedig a felszállás sem lesz a régi.