Fontos információk a Telenor-Yettel átállásról
Honlapján jelentette be a Telenor, hogy rövid ideig karbantartást fognak végezni, amelyek következtében bizonyos szolgáltatások és folyamatok nem lesznek elérhetőek.
Március elsejétől a Telenor Yettel néven folytatja működését, amelyhez a tervezett átalakítások miatt 2022. február 28. este 20 óra és 2022. március 1. reggel 6 között karbantartást folytatnak, így ebben az időszakban néhány szolgáltatás nem áll majd rendelkezésre.
Az említett időtartam alatt telefonálni, SMS-ezni, MMS-ezni, valamint mobilnetezni is gond nélkül lehet, továbbá a mobilparkolás, az autópálya matrica vásárlás és a mobillottó funkció is elérhető marad az ügyfelek számára.
Az átalakítás egy hosszabb folyamat része, amely többek között a márkaváltásuk egy jelentősebb lépcsőfokának számít, de természetesen mindent megtesznek annak érdekében, hogy az új felületekkel a klienseik is mihamarabb találkozhassanak, amihez megértést és türelmet kérnek.
Emellett a mobilszolgáltató közzétette azokat a szolgáltatásokat és folyamatokat is, amelyek az átalakítás idején nem lesznek elérhetőek: egyenlegfeltöltés, egyenleg lekérdezés, számlabefizetés, elektronikus számlák elérhetősége, adatjegy vásárlás, SIM kártyacsere, feltöltőkártyás adategyeztetés, új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím).
Újabb panasz érkezett, még mindig hangosak a vonatok
Ezeken felül pedig a készülékvásárlás, tarifacsomag-váltás, expressz kártya regisztráció, szolgáltatások megrendelése, módosítása, lemondása, online vásárlás és ügyintézés, a telenor.hu és a my.telenor.hu honlapja, a MyTelenor alkalmazás, a NetShop, illetve a Telenor Wallet app (Jegyek és bérlet funkció) sem működik majd.