Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Telefonos és online egészségügyi ügyfélközpontot tervez kialakítani a kormány

Telefonos és online egészségügyi ügyfélközpontot tervez kialakítani a kormány

Telefonos és online egészségügyi ügyfélközpontot tervez kialakítani a kormány

2 milliárd forintnyi uniós támogatással szeretnék megvalósítani Magyarország döntéshozói az új tervüket, amellyel a hazai kórházakat szeretnék támogatni.

2 milliárd forintnyi uniós támogatással szeretnék megvalósítani Magyarország döntéshozói az új tervüket, amellyel a hazai kórházakat szeretnék támogatni.

A cikk a videó után folytatódik

Telefonos és online centrumot hozhat létre a kormány a magyar egészségügynek nyújtott segítség részeként – olvasható a Magyar Közlönyben. A Portfolio.hu hírportál által kiszúrt cikk szerint a projekt fő célja a népegészségügyi szolgáltatásokhoz és ismeretekhez való hozzáférés javítása, valamint a megelőzés és az egészségfejlesztés.

A szervezeti kultúrát egyaránt fejlesztenék, továbbá a veszélyforrásokra is hatékonyabban figyelmeztetnék az állampolgárokat; ezen kívül a kormány a járóbeteg-irányítási rendszereket is korszerűsíteni szeretné.

Figyelembe kell venniük, hogy a magas szintű járóbeteg-szakellátás megvalósításánál egyszerre fejlesszék a szakellátást és az alapellátást, illetve a köztük található betegutakat is egységes rendbe tereljék, hatására így nagyban fokozódhatna az együttműködés az alrendszerek között.