Szinte berobbantotta a piacot a OnePlus 9 csúcsmobil
Alig pár nappal a hivatalos bemutató után háromszor több új OnePlus készüléket adtak el, mint az előző modellszéria darabjaiból.
Legújabb Twitter-bejegyzésében a OnePlus alapítója és vezérigazgatója jó híreket közölt, ugyanis kiderült, hogy a OnePlus 8 sorozat előrendeléséhez képest OnePlus 9-ből háromszor annyi fogyott.
Hosszú hónapok várakozása után a OnePlus végül múlt héten mutatta be a 9-es széria okostelefonjait, amelyek minden idők egyik legígéretesebb készülékének számítanak a mobilpiacon.
A vállalat korábban bejelentette a Hasselblad céggel kötött partneri szerződését, melynek értelmében a svéd gyártó szenzoraival látták el a kamerákat a lehető legélethűbb fényképek és videók elkészítése érdekében.
Mind a 9, mind a 9 Pro 50 megapixeles ultraszéles kamerája esetében jelentős fejlődés történt az alacsony fényforrású környezetekben lőtt fényképek terén, valamint a lencse torzulását is orvosolni tudták.
Habár mindkét eszköz kamerája eltérő, a finomhangolásért és a beállításokért egyaránt a Hasselblad mérnökei feleltek.
Lehetséges, hogy éppen ezen megállapodás miatt nőhetett meg a OnePlus iránti kereslet, valamint azt sem szabad elfeledni, hogy a tengerentúlon a legnagyobb mobilszolgáltatókkal, úgymint a T-Mobile-lal és a Verizon-nel álltak össze, így a siker szinte borítékolható volt.