Reklámkampánnyal csábítaná vissza a BKK az utasokat
A koronavírus-járvány miatt otthoni munkavégzésre kényszerülő utasokat szeretné ismét arra ösztönözni a BKK, hogy használják ki a tömegközlekedést.
A Népszava riportjából kiderült, a BKK egy 150 millió forintos keretösszeget különített el a kampányra, mellyel az utasok visszahódítását célozták meg.
A vállalat tavaly 25,5 milliárd forintos mínusszal zárt, csak a koronavírus elleni védekezésre 100 millió forintot költött, ezért a budapesti önkormányzatnak 2020-ban 17 milliárd forinttal kellett kisegítenie a BKK-t.
Az előzetes becslések alapján idén szintén 19-25 milliárd forint környékén mozoghat majd a profitkiesés mértéke, ami jelentős összegnek mondható.
Mindezekből kifolyólag a BKK kiírt egy tendert, amellyel egy népszerűsítő kampányt fognak kezdeményezni. A szerződés keretösszege nettó 150 millió forint – a pályázat nyertesének feladata az lesz, hogy a BKK folyamatos, illetve kampányszerű kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatokat lásson el.
A tömegközlekedéshez való visszatérés szempontjából kulcsfontosságú szerepet fog játszani, hogy keddtől megszűnik az országban az ingyenes parkolás, ami még a koronavírus-járvány kitörése miatt lépett életbe.