Közel 220 milliárd forintos szponzori üzlet készül a Premier League és az EA között
Az Electronic Arts beleegyezett, hogy 488 millió fontot, azaz kb. 217,5 milliárd forintot fizet azért, hogy továbbra is ők lehessenek a Premier League főszponzorai, valamint videojátékos licenceikért.
A Premier League és az EA Sports egy új, 488 millió fontot (217,5 milliárd forintot) érő szponzori megállapodás utolsó simításait végzik, írja a Sky Sports. Az észak-amerikai fejlesztőcég ezzel jelenleg is élő főszponzori és videojátékos partneri szerződését újítaná meg.
A lap szerint a Premier League számára ezzel több mint kétszer annyit szolgáltat a kiadó, mint amennyit jelenleg fizetnek. A jelenleg a ligában szereplő húsz csapat képviselőit a megállapodásról már a héten tájékoztatták.
Az új szerződéssel a Premier League le szeretné szögezni, pénzügyi szempontból náluk a legérdemesebb a kluboknak futballozni, miután ismét felerősödtek a hangok egy esetleges Európai Szuperliga létrehozásáról.
A megállapodás révén az EA Sports logója ott lesz minden Premier League-grafikán és felszerelésen, cserébe használhatják a hivatalos stadionokat és minden elsőosztálybeli csapatot a korábban FIFA néven futó sorozatban.
A következő szezontól a sorozat tagjai „EA Sports Football Club” néven fognak megjelenni, miután a kiadó és a szövetség közötti együttműködés harminc év után megszakadt.