A PlayStation fejese megmagyarázta, miért távolították el a Cyberpunk 2077-et az online boltjukból
A Sony gaming részlegének vezetője, Jim Ryan határozott nyilatkozatot tett a CD Projekt Red legutóbbi alkotásáról.
Történelmi jelentőségű tettet hajtott végre a japán videójáték-ipari óriás, miután megjelent a Cyberpunk 2077 a piacon tavaly decemberben, a rengeteg bug és gameplay-hiba miatt ugyanis elfogadhatatlannak tartották, hogy egy ilyen minőségű game szerepelhessen a kínálatukban.
Mivel a CD Projekt Red képtelen volt a Sony által megszabott szűkös határidőn belül kijavítani a hibákat, ezért a japánok úgy döntöttek, hogy leveszik a PlayStation Store-ról a játékot – mindezt úgy tették meg, hogy alig egy hónapja volt elérhető a Cyberpunk 2077 a webes felületen.
Az Axiosnak adott interjújában a PlayStation vezetője, Jim Ryan osztotta meg gondolatait az esetről. A gaming guru elmondta, nemcsak a játékok, hanem a filmes adaptációk kapcsán is szigorú elbíráláson kell átesniük a tételeknek, mivel azt szeretnék elérni, hogy a felhasználók boldogok legyenek, és ne találkozzanak hibákkal.
Jim Ryan hozzátette, először hagytak időt a CD Projekt Rednek, viszont mivel nem láttak változást, ezért nem várhattak tovább, és meg kellett hozniuk a nehéz döntést, így eltávolították a Cyberpunk 2077-et a PS Store virtuális polcairól, mivel félkész terméket nem kívántak árusítani.
Arról egyelőre nem beszélt Ryan, hogy mikor várható a futurisztikus RPG-shooter újbóli megjelenése a PS Store-on, hallgatása azt is jelezheti, hogy erre a közeljövőben minden eshetőséget figyelembe véve még nem számíthatunk.
A fejlesztők egyébként sorra teszik közzé a patcheket, jelenleg már az 1.2-es verziónál tartunk, de még továbbra sem mondható el a game-ről, hogy tökéletesen működne, még mindig rengeteg az alapvető hiba, ami egy közel kilenc éven át készülőfélben lévő játéknál több mint elfogadhatatlan.