Pillanatok alatt elkapkodták a McDonalds sajtburger-összetevőinek illatára épülő gyertyákat
Gwyneth Paltrow a vagina illatú gyertyáival egy olyan piaci rést célzott meg, amelyben a jelek szerint sokkal több van, mint azt korábban gondolhatták.
A világhírű színésznő gyertyái mindössze néhány óra alatt elfogytak, annak ellenére is, hogy darabja 75 dollárba, mintegy 23 ezer forintba került. A nagy sikeren felbuzdulva aztán jött a McDonalds is, és elkészítette a népszerű sajtburger alapanyagainak illata köré épülő gyertyákat, amiket egy pakkban kívántak értékesíteni.
A hatos csomagban a buci, a marhahús, a ketcup, az borka, a hagyma és a sajt illatgyertyák is megtalálhatók voltak, és bár elsőre sokan kételkedtek abban, hogy ezt a terméket sikerre lehet vinni, mostanra mindenki megbizonyosodhatott róla, ugyanis a weboldalon a látogatókat már a sold out felirat fogadja, ami annyit jelent, hogy az összes rendelkezésre álló mennyiséget eladta a vállalat.
Nem tudni, milyen élethelyzetben mutatkozhat arra igény, hogy meggyújtsunk egy marhahús illatú gyertyát, ám úgy tűnik, nem is ez a lényeg, hanem az, hogy amint valami új, különleges dolog kerül a piacra, annak a vásárlók nem tudnak ellenállni.