A kínálatban szerepelnek majd zöldség-gyümölcs, szárazáru és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50%-os kedvezménnyel érhetők el.
A hírek szerint a Penny újabb lépést tesz a fenntarthatóságért, ugyanis 2023. április 17-től csatlakoznak a Munch ételmentő platformhoz. Ez azt jelenti, hogy az indulást követően két budapesti üzletben juthatnak minimum 50%-kal olcsóbb áron meglepetés ételcsomagokhoz a környezettudatos vásárlók, a három hónapos tesztidőszak után pedig további egységeket vonhatnak be a kezdeményezésbe.
A legtöbb szupermarket azon dolgozik, hogy a termékkínálata mellett a működésében is kiemelkedő szerepet kapjon a tudatosság és a fenntarthatóság, ezért döntött úgy az áruházlánc, hogy együttműködési megállapodást ír alá a Munch online platformmal, s mostantól közösen lépnek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az április 17-i indulás napjától Budapesten, a Lehel téri és a József körúti üzletekben háromféle csomagból választhatnak a vásárlók.
A kínálatban szerepelnek majd zöldség-gyümölcs, szárazáru és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50%-os kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csak az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is spórolhatnak a bevásárlás során – írta a Pénzcentrum.
„Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb lépést tehetünk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba termékeink értékesítését, amelynek keretén belül a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket kínálunk kedvezményes áron a vásárlóinknak. Ennek tökéletes kiegészítője ez a kezdeményezés, hiszen ezzel egy újabb pénztárcabarát megoldást kínálhatunk”
– mondta Kazatsay Eszter, a vállalat kommunikációs vezetője.