Negyedik helyre jött fel az Oppo az okostelefonok magyarországi eladási ranglistáján
Mi sem jelzi jobban a feltörekvő kínai gyártó sikerét, mintsem annak a ténye, hogy a mobilszállítási rangsor negyedik helyén állnak.
Az Oppo az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat a világpiacon, így a márka jelenleg már a negyedik helyen áll a gyártók globális rangsorában, valamint jelentős erősödést könyvelhetett el a közép- és kelet-európai régió országaiban is.
A Canalys elemző cég legfrissebb adatai szerint az Oppo 2021 júliusa és szeptembere között a közép- és kelet-európai régió országaiban 35%-kal tudta növelni a leszállított készülékek összvolumenét, valamint szinte minden piacon feljebb tudott lépni a legnagyobb beszállítók rangsorában.
Az Oppo 2021 júniusának végén jelentette be, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként Magyarországon is megkezdi hivatalos működését. A márka a hazai piacon két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indult, valamint azóta egy újabb népszerű okostelefonnal bővítette kínálatát.
Jelenleg az első három hónap eredményei alapján Magyarországon az Oppo 3%-os piaci részesedéssel 4. helyen áll a gyártók rangsorában. A vállalat Lengyelországban 11%-os, Romániában 14%-os piaci részesedéssel a 3. helyen áll.