A korai hozzáférés 4 napja alatt 93 millió órát pakoltak a Diablo IV-be a játékosok
Nem kis számok ezek, és a Blizzard még nem is árulta el, mennyit adtak el minden idők leggyorsabban fogyó címéből.
A Blizzard jelenleg azt ünnepli hogy a Diablo IV lett minden idők leggyorsabban fogyó játéka, noha azt egyelőre titokban tartják, hogy pontosan mennyit adtak el belőle. Az eladási adatok hiánya talán annak köszönhető, hogy a Microsoft jellemzően nem szeret ilyen jellegű adatokról beszélni, noha most épp egy rekordot döntött címről beszélünk.
Más számokról azonban már beszéltek, nevezetesen, hogy a játékosok eddig hány órát pakoltak bele a játékba: összesen 93 millió (!) órát. És ez csak a korai hozzáférés négy napja alatt jött össze, mielőtt a játék hivatalosan is debütált hétfőn, és mindenki számára elérhető lett.
Azok, akik jók matekból, egy gyors számítással már kiderítették, hogy ez a 93 millió óra játékidő 10 ezer évnek (!) felel meg. A Blizzard szerint ez annyi, mintha egy ember az emberi civilizáció kezdete óta napi 24 órát játszott volna a Diablo IV-gyel. Ez alapján azonban még mindig komoly fejtörést okoz, hogy kiszámítsuk, hány játékosról beszélünk, akik megvették a játékot, de nyilvánvalóan nagyon sokan vannak.
A Diablo IV fogadtatása a kritikusok körében többnyire pozitív volt, a játék pedig 87 pontot ért el a Metacritic-en és 89-et az OpenCritic-en. Noha ez egy kicsit elmarad például a Street Fighter 6 és a Zelda: Tears Of The Kingdom értékeléseitől, közel sem mondható rossznak, sőt.
Egyelőre nagy a titkolózás a jövőbeni projektek kapcsán, ám a Blizzard elhintette, hogy mi lehet a játék következő állomása, utalva arra, hogy a Destiny 2-höz hasonló élő live service cím lesz, melyhez már két bővítmény is tervben van, és úgy tudni, két szezonnyi új tartalom is készül.