Clouds
21 Budapest
Dollár
353,89 Ft
Euró
390,00 Ft
Font
438,56 Ft
Bitcoin
23,760 $

Kockás hassal üzent Gelencsér Timi a konditeremből

Fotó: Instagram/Gelencsér Tímea
Style

Takács Petra

Szerkesztő

A híres modell, szépségkirálynő, sportoló és műsorvezetőnő maga a motiváció, miközben több hasznos tanácsot is adott.

Gelencsér Timi imádja a sportot, a testmozgást, amiben semmi furcsa nincs, hiszen kiskora óta ez határozza meg az életét. Ezzel egy olyan ritmust vett fel, mely az egész életére jótékony hatással van, mentálisan és fizikálisan is.

Soron kívül Észak-Korea megint súlyosan megfenyegette az USA-t

Timi örül, hogy sok az új ember a termekben, hiszen általában az év elejére ez jellemző, bár közülük nem kevesen hamarosan feladják. Egyszerűen minden esztendőben ez történik, ami kissé szomorú, mert ott van a lehetőség arra, hogy az emberek változtassanak az életükön.

„Olyan jó látni, hogy újévkor tele vannak a termek a sok új év-új én fogadalom miatt! Nagyon szurkolok Nektek, szeretnék adni pár tanácsot a sikeres életmódváltáshoz!” – írta a posztjához Timi, aki nagyon is jól ismeri a sportot.

Ügyelni kell a sérülésveszélyre

„1. Türelem – sajnos a testünk nem az egyik napról a másikra változik. Hetek, sőt, hónapok is kellhetnek a zsír égetéséhez vagy az izomtömeg építéséhez! 2. Fokozatosság! – Ne most akard bepótolni a tavalyi kimaradt edzéseket 5-6 óra teremben izzadással.”

„Ez sérülésveszélyes, illetve csak azt éred el, hogy a következő 3 napban nem tudsz majd felkelni az izomláztól és elmegy a kedved az egésztől. Ne onnan folytasd ahol esetleg abbahagytad, hanem óvatosan kezd kisebb súlyokkal, rövidebb távokkal, rövidebb időtartamokkal!”

„3. Ne hasonlítgasd magad! Akár egy korábbi kinézetedhez, akár másokhoz! A jelenben élünk ezért nem tekintgetünk a múltba, a mostani helyzetből, magunkból kell kihozni a legjobbat! 4. Legyen motivációd és tarts ki! Tűzz ki magadnak egy célt amiért dolgozol! Ez lehet egy bikiniforma a nyárra, egy fontos megjelenés, egy áhított szám a mérlegen! Kitartónak kell lenni akkor is ha sokszor nehéz és lassú a folyamat, a végén meglesz a jutalom!”

Érdemes előre megtervezni a hetet

„5. Tervezés! Érdemes rendszert tartani és előre megtervezni a hetet, mind az edzéseket mind pedig az ételeket! Így sokkal kevesebbet fordul elő, hogy valami olyat eszel amit nem szeretnél, vagy kimarad egy edzés.”

„6. Érdeklődj szakembereknél! Ha kérdésed van, ne a google-ban keresd a választ, hanem inkább kérdezz meg valakit akiben bízol és aki ért hozzá! Akár edzésről akár táplálkozásról van szó! 7. és a kedvenc tanácsom: Azért csináld mert szereted a tested, ne azért mert utálod!”